torsdag 24. april 2008

Ny kursdag

Har hatt en hektisk uke - opptatt med helt andre ting enn 2.0. Bl.a. redde KULTUR i Nordreisa , som holder på å bli totalt radert ut av våre "kjære" politikere.


Siste arbeidsdag før ny kursdag, og prøver å oppdatere meg på "hjemmeleksa".
Har laget egen personlig hjemmeside i iGoogle, men ser kanskje ikke helt nytten av det... Google Reader bruker jeg mer, for å holde meg oppdatert på nyheter og aktuelle blogger.
Har også blitt medlem av Twitter, og har hele sju "venner" der. Litt slitsom greie egentlig. Følge med på hva alle vennene dine gjør til enhver tid.
Har også jobbet med webaplikasjoner. Likte Zoho best - hadde flest/best funksjoner (tror jeg).

Skal nå jobbe med e-læring og wiki, og gleder meg til kurs i morgen.
Dette er et av de artigste kursene jeg har vært med på :-)

2 kommentarer:

Trine sa...

Det er vel litt av en jobb å redde kulturen, stå på! Flott at du syns kurset er arti :) Jeg gleder meg også til i morgen, vi sees. Hilsen Trine

Unknown sa...

Enig, Margrethe - det artigste kurset på år og dag. Du har mange fine bokmerker på Delicious, som jeg holder på å forsyne meg med.
God tur til Tromsø imorgen

Hilsen Grethe